Summa sidvisningar

tisdag 31 januari 2012

Skitdag

Idag önskar jag att jag vore hund!!!!!helst resten av veckan åxå.Har bara ingen lust,ingen ork,ingen motivation,Vore jag hund skulle jag bara gosa ner mej i hundbädden o sova till nästa måndag!!!Alla har väl ngn gång känt av det där när kropp o huvud inte verkar sitta på samma kropp,då är det egentligen bara en sak att göra,dra filten över huvudet.Tyvärr så funkar inte det heller,ska jobba idag,i natt o på torsdag ska vi åka till Bohuslän o plocka ur mitt föräldrahem,ska bli så skönt när det är gjort,sen kan jag själv bestämma när var o vem jag vill träffa av min "underbara" släkt!!!Usch ja sånt ä livet,allt är ju inte roligt o en dans på rosor,men som sagt vissa saker är värre än andra!!!Nu har jag i alla fall få gnällt av mej lite o det va riktigt skönt,ha det fint där ute nu ä det bara att ta tag i livet!!!

2 kommentarer:

  1. En slank hon hit, oh en slank hon dit och en slank hon in till Kärringa Jönsson!! Ja Fru Nilsson hon ränner runt ibland o finner annat trevligt folk, oh nu fann jag dig.

    Så sant, livet kan inte alltid vara på topp, men de e ju bra om det är de så mycket som möjligt. Plocka ur föräldrahemmet, de lät lite sorgset...

    Ha de gutt, återkommer en annan dag.
    Kramiz Anki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack bästaste du,nu är det värsta gjort o livet går vidare/Kram gud va kul med en ny bekantskap

      Radera