Summa sidvisningar

lördag 28 januari 2012

Hjärnans "köpcentrum"

Idag har jag varit på Ikea,förra veckan var jag åxå på Ikea!!!!!Varför kom inte nån i min släkt på detta unikum....herregud dom har allt man behöver,allt man inte behöver,allt du måste ha o allt du verkligen inte ska ha men köper ändå!!!!Fattar ni....precis som Ullared,budgeten sätts till 2000 o du handlar för det dubbla o det är oftast saker du inte hade en aning om att du behövde.Ett exempel,potatisskalare,måste man ha en i varje färg,eller pizzadelare,javisst 5 st en i varje färg,herregud,dom har alltså fattat hur vi funkar eller snarare inte funkar.Jag har alltid skämtat om att om jag vinner flera miljoner på lotto(som jag aldrig spelar,så redan där felas det!!!!!)så ska jag åka till ullared o köpa en pall bakplåtspapper...o jag är helt övertygad att så skulle ske,alltså händer nåt i hjärnan när vi ser stora skyltar med röd text o ordet billig!!!Detta fattade Ingvar o Göran o förmodligen Bert Karlsson,3 karlar som toklurar framförallt tjejer,alltså vi (Kvinnor) måste ha en liten eller stor del nånstans i hjärnan som funkar på orden jag nämnde,karlar då jo dom har samma centrum men det reagerar på storbild,snabbare,häftigare o klipp!!!!Som vanligt bara lite flum från kärringen men lite substans finns det i detta,Ta hand om varann så hörs vi /Puss

1 kommentar:

  1. hahaha...underbart!
    Visserligen är jag allergisk mot både Ikea & Ullared, men du slog huvudet på spiken ändå...jag funkar typ likadant - ibland, men i andra affärer:)

    SvaraRadera