Summa sidvisningar

söndag 15 januari 2012

Tidiga Tecken

TT-Tidiga Tecken!!!Det betyder inte att våren har kommit,utan tidiga tecken på åldrande...o det har jag!!!!Herregud,halvblind,halvdöv,helglömsk o kroppen o hjärnan samarbetar överhuvud taget inte.Inte hjärna o mun heller för den delen men det har nog,tyvärr inget med TT att göra!!Jag träffade en gammal vän idag på min hundpromenad o han berättade en historia ur deras liv,just nu,som verkligen fick mej att gapskratta samtidigt som jag bara konstaterade ja herregud så är det o man kan inte göra ett piss åt det.Hans fru har brutit armen(just de, skelettet vittrar sönder med åldern)o nu fick han hjälpa henne PÅ med BH.n,dessutom klarade han det inte utan glasögon,då ä man i åldrande!!!!!!!Hur som helst "bara att gilla läget" o en stor fördel är det att bli äldre,jag skiter fullständigt i vad andra tycker de mina vänner är bonusen med TT.Ha en fin dag där ute o var rädda om varann,ett "litet ord",så här är det o det blir fan inte bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar