Summa sidvisningar

fredag 20 januari 2012

Ny dag,nya möjligheter

Idag mina vänner är livet lite ljusare igen,både ute o inne!1!!Vissa saker kan man inte påverka o vissa saker är bara att skita i o gå vidare,med en liten tagg i hjärtat,så är det!!Nu till något roligare för nu ska det inredas kök,nästan hela köket är klart o det blev såååå fint,lägger ut kort när allt är klart.Dagens tänk handlar om grannar,vet ni jag har världens bästa grannar o galnaste!!!Galnaste med kärlek.Där vi bor nu har vi bott i snart 3 år o det tog inte lång tid förrän vi kände oss som "en i gänget".Vi skrattar ihop,vi gråter ihop o inte minst alla tokiga skämt o kommentarer,Jag älskar mina underbara grannar!!!!Någon har sagt att man blir bemött som man själv bemöter o då jäklar har jag bemött bra!!Detta är en kärleksförklaring till mina underbara grannar,men ni är värda varje ord!!!!Den bästa kärleksförklaring man kan få är när närmaste grannen sticker ut huvudet o skriker,fy fan va gött att jag bor här o inte i andra delen av gatan,haha,så underbart.Hörrni därute ta hand om varann även om ni inte är grannar,ett litet ord kan räcka för att förgylla hela dagen:Här kommer mitt bidrag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar