Summa sidvisningar

onsdag 25 januari 2012

KÖKET

Idag tror jag banne mej inte att jag ska gnälla på något!!!!Eller jo förresten,hur kunde vi (eller jag,eftersom jag bestämmer!!!!!)vara så jä..a dumma att vi köpte rostrfria köksprylar,med 2 hundar som dreglar oavbrutet o en fruktansvärt slarvig o tankspridd husmor kan det bara bli fel,men det här blev fint!!
Det är fingrar o hunddregel överallt,så vi köpte ett "universalmedel" o yes va bra,ytan blir fet o när hundarna går förbi så dras pälsen in i fettet o kyl,frys ser ut som dom vore luddiga,annorlund,yes,men snyggt,nix!Hur som,det var det tråkiga här kommer lite kort på köket,är helnöjd,nu ska bara fläkt(den är vit!!!),resten av kaklet o två fria väggskåp upp.Det finaste av allt....min fina våriga matta,som faktiskt var ren i 3 timmar,men fin är den!!!!Ha det fint mina vänner o glöm inte att ta hand om varann/Puss

2 kommentarer:

  1. Ditt kök blev bara sååå fiiint. Mattan ger härliga vårkänslor.
    Ha det gott.

    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack,Karin jorå ä "ganska" nöjd/Kram

      Radera