Summa sidvisningar

fredag 13 januari 2012

Älskade Virus

Jag gnällde igår på att det är fruktansvärt dyrt att gå till veterinären,idag tar jag tillbaks det,dvs,det är svindyrt,men,värt varenda öre!!!Vår älskade pojk,eller gamle man,drygt 11 år var piggare o "friskare än på länge.Alla prover som togs visade att han svarat över förväntan på medicinerna o att hjärtat slog mer i takt än nånsin,o den låga pulsen var riktigt hög..Hade han varit tjejhund kunde jag försått ännu bättre för vår veterinär är ursnygg,en riktig puma,om nu killar kan va det.Hur som helst härligt är ordet o vi kanske får behålla vår vän ännu en sommar.Nu till nåt helt annat,läste att fler o fler barn diagnostiseras med bokstavskombinationer,föds det därför fler med dessa diagnoser,tror inte det,se på min generation(50-60 tal)var o varannan kärring har ju för fan ADHD,sitter inte still en minut,flyger o far från den ena aktiviteten till den andra,allför många saknar empati,nejdå det var inte bättre förr o nu det nya för oss 50-talister...TT sug på den!!!Det är inte ölet vi snackar om,ni kan klura på den en stund.Ha det bäst där ute nu blir det fredagsmys i stugan,en liten rad på vägen

1 kommentar:

  1. Gott att vovven är pigg!! Det verkar matte vara med. Jag kan bara hålla med om att alltför många människor har svårt att bara vara.

    Ha en skön helg.

    Kram Karin

    SvaraRadera