Summa sidvisningar

måndag 16 januari 2012

Barnbarn

Fick världens sötaste sms igår"farmor jag har läst din blog,pöss"snacka om livets efterrätt.I natt har flickorna sovit här o eftersom vårt "extra sovrum" är fullt med mat o bunkar från det pågående köksbygget fick jag den stora äran att sova med tjejerna i natt,farfar förpassade vi till soffan,vilket damerna tyckte var veckans höjdpunkt,han snarkar nämligen o det gör inte farmor.....eller.Maia,8 år kom upp i morse med "mord i blicken" o det har hon verkligen o förkunnade att hon varit vaken 10 ggr för farmor snarkade,så nu får jag nog inte den stora äran att dela sovrum med dom nån mer gång.Hur som,upp kom vi i morse o till skolan kom dom även om "vägen" dit är lång,herregud va tjejer kammar sej,bra i o för sej men jag är van vid killar(har 3 söner o 3 bröder) här tar det tid, o ska dessutom hundarna ha sin morgonpromenad vill det till att starta i tid.Vi hann även idag kan jag meddela!!!!Jag är så oändligt glad att vi har den fina kontakt vi faktiskt har o att även en farmor o farfar får vara en viktig del i deras liv.Nu väntar vi bara på att lilla Saga,1,5 månad ska växa upp till en lika underbar unge o att vi får lika fin kontakt med henne.Som jag sagt förut så är det nog lite extrajobb att vara farmor o farfar men det är det värt.Ha det fint där ute o dagens ord på vägen!!!

2 kommentarer:

  1. Vilka mysiga prinsessor du har. Härligt att få låna barnbarnen lite.

    Ha det gott vännen.

    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Karin dom är det bästaste som finns/Ha det bäst själv,kram

      Radera