Summa sidvisningar

tisdag 10 januari 2012

Köksbygge

När jag bestämde för att börja blogga hade jag en förhoppning om att varje dag kunna "klämma ur mej" några rader,men så funkar det inte riktigt.igår kväll,efter att ha jobbat första passet på en vecka var jag totalt slut i huvet,dvs dötrött.Det fanns lixom inte utrymme för några andra tankar än sova så nu får det bli att jag skriver när jag har nåt att förmedla(åtminstone enligt mej själv)Eftersom vi just nu bygger om köket har dagen gått åt till att planera på vilken hylla jag ska ha mjölpåsen,stora tankar för en liten hjärna.Hela köket ska omorganiseras o det mina vänner är inte lätt,men helt plötsligt faller väl poletten ner eller ja,mjölpåsen finner sin plats.När tankarna på dessa mycket världsliga ting tar över min hjärna är det skönt att ha hundar kan jag säja.Två rejäla promenader har det blivit o ingen är gladare än Virus o Elsa,dom önskar nog att vi byggde om köket hela tiden!!!!Hur det går med "det nya livet",jo tack än har jag inte fallit tillbaka,men det har bara gått två dagar så det finns många frestelser o godispåsar som ska ignoreras.Skickar ett litet ord på vägen o så en liten bild på mina bästaste efetr en skogspromenad.Sköt om er där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar