Summa sidvisningar

torsdag 26 januari 2012

Olika tänk!!

Jag har alltid varit omgiven av grabbar!!!som fröken i skolan sa när vi skulle ha vårt tredje barn"du ä en typisk pojkmamma" så hoppas det blir en kille o det blev det ju!Jag har som sagt tre söner,tre bröder,tre män,nej jag skoja bara,det räcker med en,hinner inte ens med honom.har alltid gillat att umgås med killar,det känns lixom lite lättare,o gud hjälpe mej,men lite rakare o rejälare.Nu ska säjas att dom som jag räknar till mina vänner inte är många,men dom ä som jag,ingen riktig tjej-tjej(förlåt om jag har glömt nån)rejäla fruntimmer med fötterna på jorden,i gympadojor o skit under naglarna.Någon har sagt att olikheterna inte är så stora men det är bullshit(egen forskning)vi tänker o agerar olika,på gott o ont.Jo,jo det finns undantag,jag vet men nu snackar vi gemene man.Pratar du till en man ska du va rak i koncis,inga omskrivningar(om det inte gagnar dej) gärna lägga orden i deras mun o få dom att tro att dom har bestämt eller kommit på ide´n,då har du hamnat rätt!!!Vi pratar gärna i "önskningar" män pratar,om genomförbara saker!!!!En jättebra historia berättades en gång på ett seminarium vi var på o den är klockren!!!Mannen o kvinnan var ute o åkte bil när kvinnan sa"titta vilket fint fik",ja sa mannen o åkte vidare......detta upprepades x antal ggr,till slut blev kvinnan förbannad o sa"fattar du inte att vi ska stanna o fika",nej mannen gjorde inte det för han hörde bara orden "fint fik" att ja det var ju ett fint hus!!!!!!!Summan av detta dravel,alla ä bra o ha ,så ta hand om varann kvinna som man!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar