Summa sidvisningar

söndag 22 januari 2012

Härliga Söndag

Tänk att jag tycker söndag är veckans bästa dag!!!!man har gjort det man ska(i bästa fall) på lördag,handlat,varit på soptippen,kollat av släkten,etc så på söndag kan man med gott samvete bara hasa omkring i pyjamas eller som jag i min one-piece,jo ni hörde rätt,kärringen har skaffat en one-piece eller snarare fått när jag fyllde 60.Ilove it,bara att glida ini ,hasa omkring,ska du gå ut ta bara en jacka ovanpå o till min mans o grannarnas fasa,dra till brevlådan i Bara" den.Vill du vara inkognito,drar du upp dragkedjan över ansiktet o du kan smyga omkring som fantomen,perfekt plagg om ni frågar mej.nu råkar ju jag jobba varannan helg, så kanska därför jag tycker varannan söndag är helig,den är kravlös på ngt vis o det tycker jag om,jag är i den åldern nu att jag helst skulle vilja bosätta mej i min one-piece,håva in fulltidslön o inte ha några som helst krav på mej,o vet ni vad om 5 år är jag där,ja heltidslönen kan du väl se dej om i stjärnorna efter,en liten,liten,allmosa från staten,men det andra blir verklighet!!!herregud,5 år o jag som nyss fyllt 18 o är mitt i puberteten,ja det kan vi ta en annan gång.Ha det gött där ute o inte ska ni vara avundsjuka för att jag bara har FEM år kvar att jobba,puss på er!!

2 kommentarer:

  1. Underbara du <3 !!!
    Nu måste jag bara köpa en fantomendräkt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut,finns på Ullared,inte orginal men perfekt!!!!!

      Radera