Summa sidvisningar

lördag 21 januari 2012

Att tänka innan man talar

Jag är jätteglad att så många läser min blogg o som sagt det är min tankar o funderingar o iakttagelser.Man kan aldrig vara alla till lags o det är inte heller meningen,lite upprörda känslor är bra att ha med sej.Allting är en tolkningsfråga o jag är väl inte den förste att skriva under på att allt jag gör o säjer är så genomtänkt....men det är jag o sån jag är!!.Jag lever ändå efter devisen gör mot andra vad du vill att dom skulle gjort mot dej o försök var så ärlig det bara går!!!Vill absolut inte förgöra någons tankar o känslor,men detta är MINA tankar o ingen annans.Kom på ngt nu,låter min man läsa innan jag publicerar så blir det genomtänkt x2!!!NOT.Det handlar väl lite om att dra igång känslor o en o annan tankeställare kanske ngn får,kanske är det åxå så att om man känner till lite av hur jag funkar så förstår man mina tankar!!Förmodligen har det åxå med ålder o erfarenhet att göra många i min egen ålder förstår mej "bättre",nu har faktiskt min underbara vän Gry,startat en grupp på f.b för oss som inte riktigt säger genomtänkta saker hela tiden,underbara du!!!!jag vill på detta sätta förklara lite av mina versioner o synsätt,vi är ju ändå ganska många 40 50 60 åringar som känner igen sej,tack o lov så har dom flesta prisat mej för min ärlighet o mitt sätt att sätta ord på saker som andra kanske känner men inte riktigt vågar säja eller ifrågasätta.Som sagt detta är jag med mina fel o brister o ibland alldeles för rappa tunga o stora hjärta.Kanske är det trots allt så att hundarna betyder så mycket för mej,dom ifrågasätter inte!!!Ta hand om varann o tänk en gång till innan du säjer nåt som kan misstolkas,kom fån rätt person!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar