Summa sidvisningar

lördag 14 januari 2012

Städa,städa

Dom som känner mej vet hur tråkigt jag tycker det är att städa,lever för det mesta i ett "organiserat kaos"samtidigt som jag inte gillar skit!!!!!Dom 2 grejerna går lixom inte ihop,för min ADHD-sida säjer att jag måste ha rent o fint,ordning o reda medan min "normala" sida säjer att skit i städningen det finns 1000 roligare saker att göra.Nu hörde jag från en av mina kloka vänner idag att "en tråkig kvinna har ett fläckfritt hem" så nu kommer det att gå lättare,vem vill vara tråkig?Inte jag i alla fall.Förhoppningsvis kommer dessa rader upp i huvudet nästa gång jag får städdille!!!!F.ö så går det sakta men säkert framåt i köket,imorgon ska mjölpåsarna in på sitt rätta ställe o jag får en sak mindre att bry min hjärna med.Bantningen går åt he.....vete,börjar på måndag igen,skyller på att jag inte hittar min mat i förrådet där allt just nu ligger huller om buller,men som sagt imorgon så jäklar då ska alla pastor,mjölpåsar,tyomatburkar o övrig in på sin rätta plats.Nästa vecka har jag inte nåt att skylla på....eller jo det dyker säkert upp nån bra grej!!!!!!Ett litet ord till er där ute o ha det bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar