Summa sidvisningar

måndag 28 maj 2012

Panik!!!!



Jag bara känner att jag behöver skriva av mej lite.Mår för tillfället riktigt dåligt,är dödligt trött o har sån värk i mina leder.det känns som det hela tiden hoppar fram en massa konstiga syntom o syndrom som jag inte kan hantera!!Förmodligen sitter mycket i min hjärna där det "växer" fram saker som inte finns,eller finns gör det men det är inte relevant.Att få mer ont i lederna när det är varmt är underligt men jag har hela tiden haft mera problem med leder o muskler när vädret slagit om till mildare så nån sanning ligger det i det hela!!!Det värsta är vissa i omgivningen som inte "tror" att värk o psykiskt välbefinnande hänger ihop!!!Eftersom hela jag pendlar mellan "normal" o "onormal" så pendlar väl smärtan i samma takt!!Jag kan leva med en viss grad av smärta men den intensiva tröttheten gör att jag får ren o skär panik,jag har aldrig kunnat o kan inte hantera trötthet,den får mej att fullständigt tappa kontrollen o det klarar jag inte.Att vara trött o helt ur balans gör att hjärnan funkar dåligt(sämre än normalt) o det får mej i panikstämning!Mot tröttheten har jag provat ALLT,från fruktkurer till chisan,guds gåva till människan,men inte ens detta hjälper denna totala "urlakenhet",ja precis så är det helt urlakad!!!!Förmodligen gör den enorma psykiska pressen i mitt liv(även om jag själv tycker den är hanterbar)åxå att jag inte ligger på topp!!!!Nya saker tillkommer hela tiden o med flera instabila människor i omgivningen görs situationen inte bättre!!!Hur får man bort alla energitjuvar när man själv är en!!!!!jag är inte ute efter vare sej empati eller "tycka synd om valser" utan snarare lite svar på varför det är som det är eller varför jag är som jag är,skönt att bara få ventilera lite o som sagt detta är enbart för att få ut lite frustration o ångest över en ohållbar situation.när jag skrev om min panikångest fick jag mycke feedback o jag vet att många känner likadant men inte kan eller vågar berätta om sina våndor,även jag fick väl ett o annat "glåpord" om min psykiska status o att det rent av var lite skämmigt för vissa,men som sagt,välkommen till min värld,den äger jag själv o står för utan att skämmas,den eller de som inte klarar av lite sanningar bör nog rannsaka sej själv lite,alla precis alla kan hamna i en situation de inte kan hantera,sånt är livet eller snarare det är detta som är livet!!!För det mesta är livet åxå helt okej men bara inte just nu....idag!!!!Ta hand om varann,o tänk på att när en människa förtjänar det minst då just då behöver hon den där feedbacken,telefonsamtalet eller kramen/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar