Summa sidvisningar

lördag 19 maj 2012

Klämdag 2



I mitt förra inlägg gnällde jag på alla långhelger o klämdagar,skit fick jag för det!!!Åkte på en alldeles egen "klämdag" kan jag berätta.På jobbet i torsdags skulle jag ge mej på soptunnan som står i ett förråd,den ska ut till sopgubbarna varannan vecka,o lyckades klämma,fastna,sträcka mej eftersom det inte finns utrymme för ett rejält fruntimmer o en soptunna i samma rum,inte ett mindre rejält fruntimmer heller kan jag meddela!!Hur som,skadade min redan usla rygg o fick på så vis ett par alldeles egna klämdar i ordets rätta bemärkelse,haha.Idag(lördag) är ryggen ganska ok men vänster sida o arm har inte repat sej utan mår riktigt skit,det blir en arbetsskadeanmälan på detta !!!!Så kan det gå när man inte kan hålla käft(hade förmodligen gått så ändå) nu hoppas vi bara på fint väder i helgen,när jag ändå är ledig!!!!Nästa vecka har jag dessutom semester så välkommen sol!!F.ö är det ganska lugnt,vi har fått vår "nya" husvagn,den har invigts med en barnbarnsfika o ev tar vi en premiärtur nästa helg om vädergudar o smärtgudar är med oss,lite svårt att ligga i husvagn med nuvarande smärta!!!!Idag ska jag försöka dra ihop en smörgåstårta för i morron em kommer barnen hem o firar far som fyllt år i veckan!!!Jag brukar ju alltid störa mej på saker,stora eller små,o om igen har jag "snöat in" på konstiga uttalanden på F.B,ibland undrar man om folk har alla hemma eller om dom "bara" är lite mindre intelligenta(hårfin skillnad).Egentligen ska man inte bry sej,jag menar det behövs ingen intelligenstest för att bli medlem,men som sagt ibland undrar man!!!!!Tur det finns såna som jag som ALLTID tänker före!!!!Ha det fint o ta hand om varann/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar