Summa sidvisningar

söndag 13 maj 2012

Elsa Jönsson här!!!!

Lovade att jag skulle återkomma nån gång framigenom o nu är jag här!!!!Jag har så sakta börjat återkomma till det "normala" livet efter brorsans död,det har varit skittufft kan jag säja men som sagt sånt ä livet.En sak som jag fortfarande har svårt för är att åka bil jag klarar bara inta att hoppa in i bilen dom får tvinga mej varje gång.Jag älskar egentligen att åka bil men det är känslan av att brorsan åkte här sin sista gång i livet o han kom lixom aldrig tillbaka.Jag har varit lite sur nåra dar,morsan säjer att jag är envis som synden o får jag inte som jag vill surar jag ihop rejält,såna är vi bulldogar,envisa,men ändå världens mysigaste hundar!!!!Jag rymmer precis som förut nästan varje dag o varenda katt i byn vet vem jag är nu så dom håller sej antingen inne eller högt upp i ett träd,tycker dom ä riktiga fegisar för egentligen vill jag bara jaga dom lite(tror jag).En av mina rymningar skrämde jag några riktigt ordentligt,vet inte om matten eller lilla hunden blev mest rädd,jag tyckte det var skitkul men morsan skäms o mina vägnar,ärligt hur många gånger har inte jag skämts för henne,så det bryr mej inte ett jota!!!Jag är ju egentligen jättesnäll men klart jag hoppar lite när den där matten lyfter upp sin hund i famnen,ville ju bara säja att hundar ska vara på marken inte 1,5 meter upp i nåns armar!!!!Tror jag är lite kär åxå,det har flyttat in en fralla här han heter Otto o är precis min typ,lite småtuff med mycke attityd,inte direkt nån finlirare som dom andra i grannskapet,utan lite råare o alldeles helt underbar,funderar faktiskt på en liten "tjuvparning" fram i sommar,husse säjer absolut NEJ men det heter ju tjuvparning så vem får sista ordet,jag är allt lite småsugen o mitt kärleksliv sköter jag själv!!!!Så har jag det,just nu vilar jag ut på min favvoplats, verandan på framsidan huset,full koll på gatan o inte en katt så långt ögat når.Ha en underbar fortsättning på dan för det ska jag ha/Kramar Elsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar