Summa sidvisningar

onsdag 2 maj 2012

Ingen inspiration




Det var ett tag sen jag var inne o skrev på min blogg,har inte vare sej haft lust eller orkat!!!Nu har solen tittat fram i flera dar o livsandarna har vaknat om än tillfälligt för idag uppstod ett nytt problem,har vid 60 års ålder drabbats av pollenallergi,kanske därför jag varit så in i hel....e trött sista veckan.jag har haft o har många allergier som framförallt kommit i hormonstorms perioder,dvs vid graviditet,pubertet o övergångsålder men nu va fan hormonerna stormar väl nu åxå men inte mer än vanligt,kan kanske bero på att vintern o våren varit ovanligt jobbiga med en massa sjukdomar,  familjestrul o Virus död!!Ja ja bara att gilla läget även denna gång,det som inte dödar härdar heter det ju o än är jag inte helt död,men måste säja att nu närmar det sej !!!!!Glada nyheter....i slutet på maj har jag dragit ihop mina gamla jobbarkompisar för en kväll i vinets tecken,jo vi ska äta lite åxå men mest ska vi prata skit o dricka vin ska bli så jäkla kul,ser verkligen fram emot detta o det tror jag mina kära kamrater åxå gör,desuutom ska mina nuvarande arbetskamrater o jag åka till Danmark i oktober ,samma där ska bli skitroligt.Vad har annars hänt här ute på landet,inte mycke,vågen står still,Elsa drar runt på kattjakt o nån ny hund lär jag inte få,har i o för sej "bestämt" en tjuvparning med grannen,alltså Elsa skulle kunna tänkas para sej med grannens fralla,vore väl en himla kul komb,små satta,fyrkantiga,glada hundar med ett öra upp o ett ner,ska nog satsa på detta ,beställ gärna en valp redan nu,haha,bara ett problem....Jörgen säjer nej men det är där "tjuvparning" kommer in,oj såg inte,hon rymde o där stod Otto,ops,så det kan gå!!!Ha det så fint o ta hand om varann o tänk på alla oss med POLLENALLERGI/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar