Summa sidvisningar

torsdag 3 maj 2012

Kändisar

Läste en artikel i en kvällstidning o blev såååå fundersam,"Hedman avslöjar ALLT!",Det måste ändå vara jävligt fint att vara kändis,sen om man är A,B eller C kändis spelar mindre roll.Man ställer till det så in i bängen,super,knarkar,slår kärringen(gubben) är otrogen,våldtar småtjejr o sen Oooops,skriver man en bok om det o får in massor med pengar,är man smart(eller kanske förblir lika korkad) så tjänar man storkovan o börjar om på samma grej igen,gifter sej med en storbröstad blondin, o kör sitt race!!!!!Som sagt måste vara "underbart" o vara kändis,sen vill man ju inte låtsas om att man gillar läget men det ingår åxå i "puckopaketet".Herregud det är ju så man sitter här o blir avundsjuk,eller kanske skulle skriva en bok om mitt "innehållsrika" liv o se om jag kunde tjäna ihop till brödfödan!!!!Nej ärligt inte speciellt troligt att nån ville läsa jag är lixom inte ens D-kändis,eller åxå är jag det,kom just på att min son är lite kändis i stan o alltså måste jag åxå vara det om jag skriver lite om honom åxå så är ju succen given....eller inte.Tror å andra sidan inte att han skulle uppskatta detta o problem med min stora käft o fria språkbruk har mina barn ändå.Sitter ju bara o spånar om HUR jag ska kunna bli miljonär på min "egen misär" som dom där kändisarna!!!Summa sumarum,jag har inte en chans,det får bli Bingolotto på söndag åxå,enda chansen till några kronor extra,haha.Nej detta var bara lite "spån vid solväggen,ibland släpps hjärnan fri o då hamnar jag i dessa situationer.Ha en fin dag o ta hand om varann/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar