Summa sidvisningar

lördag 31 mars 2012

Onepiece

Läste i Aftonbladet att en man blivit hotad för han gick omkring i onepiece,hallå hur många idioter får det plats på samma planet???!!!!!Jag har åxå en sån,haha,o jävlar om nån skulle orda om detta,jag springer visserligen inte omkring på stan i min,där går gränsen även för mej,men i kvarteret,på "fina gatan" är jag känd som "storsmurfen!!!!Herregud,en onepiece på en "vuxen" person i stadsmiljö är väl ingen hit men det finns 100 tals klädesplagg som är värre.Vi var på stan idag o jag säjer bara "ge mej styrka" vilka konstiga människor det finns,ett exempel,en kvinna 50++ i kortkort kjol,tights o svarta pumps med en dm klack,till detta skinnjacka,kort,eller ung nysvensk med barnvagn,magfettet kvar,kortkort,kjol,magtröja o 1,5 dm klack,för att nå upp till vagnen!!!!Folk får naturligtvis klä sej hur dom vill o absolut inte bli hotade eller mobbade......men lite självinsikt skulle nog inte skada ibland,snart kommer sommaren o med den medelålders män i uppknäppt skjorta till naveln,gräsmatta på bröstet o guldhalsband...hjälp,tubsockar till det o dagen är räddad!!Vad jag vill säja är att,varje individ får klä sej precis hur den vill men man måste ändå välja kläder efter kropp o tillfälle,har man en bred öv som undertecknad,klär man sej inte i navelkorta tröjor,mest kanske för att folk inte ska skratta åt en,det ser onekligen lite löjligt ut....eller.Som sagt kläder efter tillfälle o framförallt idag,väder,vantar o halsduk gäller i iskylan!!!!Ha det fint ta hand om varann o tänk en extra gång innan kortkorta tröjan åker på!!!!/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar