Summa sidvisningar

lördag 3 mars 2012

Sång tävling

Var bara tvungen att skriva några rader om "fenomenet" melodifestivalen.Folk blir verkligen som galna o går ner på "neandertalarnivå" när detta kontroversiella program sänds.I år har vi verkligen fått några riktiga hatobjekt...Torsten,banan o Ranelid.Tuffa pojkar tycker jag o udda individer tänk om det fanns mer såna i vår värld.folk som vågade gå mot strömmen,vågade göra saker utan att fråga om lov,vågade utmana sina egna o inte minst andras rädslor,rädslor för det annorlunda o udda.Jag älskar dessa udda o många gånger vingklippta personer,man behöver inte alltid sjunga som Lotta eller se ut som Timotej för att lyckas o o bli omtyckta.Världen behöver åxå dom annorlunda,galna,fula,udda,typerna för att bli en bra värld.Jag kommer i alla fall att hålla alla tummar jag har för min nya idol Torsten i årets final av melodifestivalen,Torsten du gör oss gott o du behövs,du visar att man kan resa sej o prestera utan att ha oddsen med sej,Heja Totte.Ta hand om varann o tänk på att vi är alla olika men en sak har vi gemensamt,vi presterar utifrån vår egen förmåga o dom allra flesta vill bara ha o ge kärlek/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar