Summa sidvisningar

måndag 12 mars 2012

Vårkänslor

Idag kom våren,första dan som det känns på riktigt,solen värmer verkligen o min soliga altan bara ligger där o väntar på att invaderas!!!!Elsa har tom legat i solen en stund o ville inte prompt in det betyder nog att det börjar bli "folk" åxå av henne!!Efter att ha tagit en låååång promenad i morse så begav jag mej in till stan för diverse inköp,bla lite blommor till utekrukorna,det bara kliar i varenda "blomtarm" nu o fröpåsar köps o läggs på hög,precis som varje år,sen kommer jag på att jag köpt för många o spar dom till nästkommande år,men då har det kommit nya roliga fröer o så håller det på år efter år.Nej jag lär mej aldrig....eller jo jag lär mej nog men ärligt jag skiter i det för jag älskar känslan av en ny fröpåse i handen.På fredag fyller My,äldsta barnbarnet 10 år o det ska firas hos farmor o farfar på torsdag,efetrsom vi tyvärr måste åka ner till Bohuslän o röjet där,så det blev lite "extra" presenter när jag ändå var i stan,o det är ju så himla kul o köpa saker till småtjejerna.Summan av dagen är väl helt enkelt att det gick lite mer pengar än jag räknat med men vaddå dom ä mina o jag har "slitit" ihop varenda öre./Ta hand om varann där ute o försök njut av det underbara vädret o tänk inte på bikinisäsongen.....den kommer i år ändå/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar