Summa sidvisningar

onsdag 14 mars 2012

Hundskit

Nu är jag så jävla less på alla hundskitar!!!!Framförallt är det småhundsskiten som ligger kvar på gator o där man går.Är småhundsägare dummare i huvet än vi med lite större hundar är är dom flesta bara blinda,är man blind får man blindhund o det brukar inte vara typ "fickhundar" så nånstans hänger jag inte med längre!!Eller är det så "simpelt" så dom tror att "det som inte syns finns inte",nånting har gått fel ,jävligt fel kan jag meddela!!!!Nu ska till hussars o mattars försvar säjas att inte alla skiter i skiten men tillräckligt många för att man ska bli galen,dessutom fattar ju "vanligt folk" inte att små hundar bajsar liten bajs o stora hundar bajsar stor bajs utan som hundägare får man skulden oavsett hur skiten ser ut!!!Skärpning ALLA hundägare!!!Annars är läget ganska konstant,dvs,vågen rör sej inte,måste va nåt fel på den,Elsa äter inte o solen lyser inte.har precis tagit en härlig promenad runt i byn o fåglarna sjöng o byggde o hela skolgårn var full med ungar som bara vråla när vi kom...""""""Elsa o farmor" kom hit vi vill pussa Elsa,herregud vad livet är underbart vid dessa tillfällen,jag bara älskar dessa ljuvliga ungar o att jag blivit byns farmor värmer hjärtat extra,det är inte många mina vänner som har 10-15 ungar vrålande farmor när man kommer.Nånstans har jag förmodligen gjort rätt o skött mej o att barn o djur gillar mej räcker så himla väl,kan bero på att jag är fruktansvärt barnslig,men som min far sa en gång"när du inte längre har barnasinnet kvar kan du lika väl lägga dej ner o dö" så sant käre far!!!!Ta hand om varann o ha en fin dag där ute/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar