Summa sidvisningar

måndag 2 april 2012

Inte min dag!!


Varför vaknar man vissa mornar o mår riktigt jävla piss???!!!!!Idag är en sån dag o gudarna vet varför eller det är väl hjärnan som har arbetat lite extra i helgen när man varit ledig.Funderar en del på livet o varför vissa asker inte alls blir som man vill eller varför man trots att man anstränger sej inte får den respons man vill!!!!Ja kanske är det så att jag har för höga förväntningar på folk runt omkring mej,men jag vill så förbaskat gärna att allt ska fungera o att alla ska må bra!!!Kanske är det som nån sa dax att sätta sej själv i första rummet o skita i allt o alla det blir i alla fall inte bättre än så här,jag har sagt det förut o säjer det igen med tre bröder o tre söner så finns inte samma tänk o samma känsla för empati.Män o kvinnor är olika,inget snack om saken,o som jag åxå sagt förut jag önskar ibland,men bara ibland, att jag hade en dotter eller en syster,o idag är en sån "ibland-dag"!!!Någon som stod en riktigt nära o som förstod,kompisar i all ära men den där lilla extra personen som man kunde prata om det allra jobbigaste med.kanske är det därför jag älskar mina hundar dom har på ngt vis förmågan att lyssna o trösta samtidigt,eller åxå är det för att dom aldrig säjer emot!!!!Hur som helst ingen ide att oroa sej...det går ändå åt helvete o gör det inte det så är det en bonus!!Nu ska jag krypa upp i soffan med Elsa en stund känner att jag behöver det.Ha det fint o ta hand om varann...i morgon blir det absolut en bättre dag....eller inte/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar