Summa sidvisningar

lördag 10 mars 2012

Njut av dagen

Igår på jobbet kom jag på en sak!!!!Jag tar ledigt på söndag!!!Jag tokälskar dom här dagarna när jag tar "spontanledigt" det blir lixom en extra dag som inte fanns förut!!!Man vaknar...förhoppningsvis ganska sent,ska ju ändå inte göra nåt idag,käkar frukost tar en hundpromenad o sen ligger det ett oskrivet blad framför mej,inget inplanerat,inga förpliktelser,ingen som drar i en,för egentligen skulle man ju varit på jobbet!!!!Ju äldre jag blir desto viktigare blir dessa dagarna,dom finns ju inte o ändå bara "ligger dom där" till absolut mest nytta,jag kan bara va!!!!! Fler av er skulle faktiskt smaka på en sån där dag,jag lovar dom är helt jäkla outstanding,mina arbetskamrater tycker jag är milt sagt konstig,man kan väl inte ta ledigt om man inte behöver,jo jag behöver just den dagen,bara ett tips så här på lördagseftermiddagen,ta ledigt,njut o bara älska en vanlig måndag,tisdag eller vilken dag som helst!!Ni kommer att bli "fast i missbruket av ledig dag"!!!Det om detta, f.ö har veckan varit lite lagom lattjo,nej verkligen inte,Elsa har blivit skendräktig o slutat äta,hon födde en älg med röd mössa som ammas o bäres runt som den sköraste lilla porslinssak,herregud hur puckade  är dom.Igår gömde jaag ALLA mjukisdjur som finns o det är en hög så hon grät som ett litet barn men nu börjar hon repa sej,tack gode gud att man inte är hund,tänk om halva befolkningen skull bära omkring på allehanda mjukisar varje "löp" det räcker förmodligen med PMS;o alla såna åkommor!!!!Ikväll blir det Torsten på tv,love it!!!!Ha det fint där ute o tänk på tipset,ta en måndag som din/Puss

2 kommentarer:

  1. Ett bra tips. Ta ledigt bara sådär och sen bara va.Underbart!!! Verkligen bonusdagar.

    Ha en skön lördag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma bästaste du på jobbet!!!/Kram

      Radera