Summa sidvisningar

onsdag 7 mars 2012

Bara Bröst!!!

Hörde på radion att det pågår nån form av debatt o upprop i Göteborg om att få ha bara bröst på badhusen i Stan.Hallå,imorgon är det internationella kvinnodan,ta det då.ärligt,varför av vilken anledning,finns absolut inte en anledning till att folk ska springa omkring med pattarna fladdrande eller hur dom nu uppför sej(brösten alltså).Det finns faktiskt folk som kan ta illa upp,är inte det minsta (eller inte mycke i alla fall) pryd men tycker det är en så jävla löjlig debatt,badkläder på i badhuset förALLAS TREVNAD!!!!Att det skulle vara en jämlikhetsfråga är nonsens,har vi inte kommit längre i Sverige 2012 än att jämlikhet, det är bara bröst eller full baddräkt i badhusen....skrämmande i så fall!!.Sen tycker jag inte heller att man ska springa omkring i "halvburka" eller vad tusan det heter,du får inte bada i kallingar för det är ohygieniskt men du får duscha i full utsstyrsel,hur fräscht är det då????Jag som bär baddräkt ska ta av mej naken o duscha av mej  men har du "full klädsel" behöver du inte ta av dej då kan du duscha med kläderna på,ingen vågar prata om detta för då är man rasist,i helvete heller,jag är inte rasist o jag är inte anti-kvinna,eller vad det ska kallas,men jag bor i Sverige ett fritt land där jag har rätt att uttrycka mina tankar o känslor o jag tycker så här!!!!I badhuset ska du ha badkläder hur du badar på en badstrand är en helt annan sak,där får du gärna bada naken eller i full mundering det skiter jag fullständigt i,ta hand om varann o behåll alla kläderna på om du går ut idag det är svinkallt/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar