Summa sidvisningar

söndag 26 februari 2012

Söndag kväll o tröttheten kommer smygande,nej inte smygande utan klampande.Efter 2 nätter på soffan,hostande o med en liten ledsen hund på magen(hon väger 40 kg)så måste jag få sova i natt!!har dessutom "dambesök i gästrummet" så det blir tidig morgon för att komma upp till skolan.Tänk vad lyckligt lottad man är med alla dessa 2 o 4-benta smådamer runt sej hela tiden.jag försöker ställa upp o hjälpa till i mån av tid o ork,ibland mer ibland mindre men jag gör det av fri vilja o jag är väl en person som inbjuder till avundsjuka,inte vet jag!tycker om att hjälpa till,tyvärr ses inte detta av alla som en bra sak utan snarare med avundsjuka o missunnsamhet,tråkiga jävlar finns det överallt o ibland tappar man faktiskt både humöret o orken.Nej tänka mer på sej själv är nog ett bra ord o ett bra sätt att agera på,tyvärr är jag inte sån som människa utan jag tycker om att hjälpa till o överraska med nån liten present ibland men då "tävlar" jag.Herregud hur orkar folk hålla på,skaffa ett liv!!!!En glad nyhet,vägde mej idag-7 kg inte illa pissat men dom sista dagarna har väl inte aptiten varit nåt vidare.Nu har jag väl retat upp en o annan men ibland kan även jag vara en elak o grinig kärring(typ en gång om dan) o livet är inte vare sej rättvist eller snällt alla gånger.Ett gott råd till er där ute,var inte avundsjuka,allt räcker till alla åtminstone i min värld!!!!!!Ingen kan få för mycke kärlek,den kan vi faktiskt slösa på utan att Eu behöver fixa stödpaket/Godnatt o Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar