Summa sidvisningar

onsdag 15 februari 2012

Kärlek

När jag kom hem från jobbet i går kväll stod en jättebukett tulpaner på bordet!!jag som hatar alla dessa komersiella dagar hade fått blommor på alla hjärtans dag!!!Detta måste faktiskt vara kärlek o då spånar jag vidare(så typiskt mej,nöj dej med tulpanerna o håll käft!!!!) hur står människan (Jörgen min man) ut!!???Jag är manipulativ,tjatig,dominant,tjurig(när jag inte får som jag vill),envis,oekonomisk,ja herre gud o förmodligen alldeles uuuunderbar!!!!nej ärligt förmodligen har jag några bra sidor åxå,just, jag ä ju jävligt snäll o alldeles underbart trevlig(när det passar mej,inte situationen eller Jörgen),vi har faktiskt varit gifta i drygt 20 år(en sak till,kan inte vare sej dagen eller året utan att titta i ringen) o äldste sonen fyller 37,så nåt är det väl.Det är ändå ganska otroligt hur två personer sååå olika kan synka ett helt liv,visst vi bråkar fortfarande så skiten ryker,dom som säjer att dom bara är vänner o aldrig höjer rösten,har problem,men vi glömmer våra gräl ganska fort,i alla fall Jörgen!!!!!Vill med detta bara säja att jag älskar dej Jörgen....med alla dina fel o brister/PussTill er där ute ta hand om varann o kom ihåg att ett leende o ett vänligt ord smittar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar