Summa sidvisningar

tisdag 21 februari 2012

Fettisdagen

Vilket jävla namn på en dag,alla dagar är fettis dagen för mej,dvs vågen rör sej inte allt fett sitter där det ska eller snarare där det inte ska!!!Jo jag vet det har med fastan o göra men hallå....den är väl borta sen urminnes tider,nu är det ju bara banta metoderna som gäller,alltså LCHF-grädden o mandeln,Gi- grädde,mandel o bulle om du gör en "grövre variant(hur gott ä de??),viktväktarna-det går bra med en "liten" semla om du sparat poäng sen förut i veckan,Medelhavsmetoden-mandeln,o Jönssons metod,hela semlan o dåligt samvete i 3 dar,bara att välja mina vänner...som nån sa pest eller kolera!!??På tal om äta o mat,bantningen går faktiskt inget vidare eller för att tänka positivt,lika"bra" som dom senaste 20 åren,gått ner 5 kg o det var lätt men sen,tokstopp,o idag blir det faktiskt semla,så vi säjer 4,5 kg!!!Annars är det lugnt idag,jag har inte nåt speciellt att reta mej på heller känner jag,kan ju bero på att jag sov till halv ett ,var uppe en sväng i morse men hostan håller mej vaken så det var gott med en extra lur o den som sover,syndar inte,eller tänker "onda" tankar om dumma människor,haha.Årets första vårdag på riktigt är det o ni där ute.ät en ,eller två semlor,så ni blir feta o goa,mer att ta i när ni ska kramas,ha en fin fet,dag/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar