Summa sidvisningar

söndag 19 februari 2012

Ingen läser


Vet ni vad som är det bästa med att "blogga",budskapen som jag vill ha fram läses av dom jag vill ska läsa o ingen kan be mej ta bort dom för egentligen läser dom ju inte min "löjliga blogg"det mina vänner är mitt i prick,hundra poäng eller vad ni vill kalla det.Idag är det söndag,veckans absolut bästa dag,tyvärr drog jag på mej en rejäl förkylning i slutet på veckan så dagen känns så där,tack alla ni som bryr er i alla fall,det finns trots allt en hög som skickar "kryakramar",nu fattas bara inbjudan till middag!!!!!!Jörgen försöker installera ett larm,vilket inte är det lättaste,tur vi har en son som kan lösa teknikens under!!!Själv ska jag sätta mej med "pappersjobb"jippiiii,NOT!!Så var det helgens "snackis",melodifestivalen,att så många människor orkar bry sej om vem som röstar på vad,herregud byt kanal eller ännu bättre spela fia eller nej,lägg patsians,då behöver ni bara skälla på er själva!!!Fy fan va gnällig jag är,måste bero på övergångsåldern,det kallas väl "jävla klimakteriekärring",men ärligt kan inte alla vara lika bra som mej,dvs helt felfria då slapp jag allt detta gnäll.Imorgon är det måndag o då ska jag ha "dambesök" i gästrummet...veckans höjdpunkt!!Nu ska jag börja "jobbdan" med lite pusskalas med mina 4-benta,dom tycker i alla fall att jag är felfri o minst 50 % av familjen kan inte ha fel/Puss på er o glöm inte,,,kärlek förtjänar man!!!Måste bara ha med "Yogabilden" för att den är så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar