Summa sidvisningar

måndag 6 februari 2012

Röjer

Lika bra att fortsätta röja ut det gamla här hemma åxå.På nåt vis så känns det som ett nytt liv har startat,mitt gamla liv finns inte mer o nu måste allt gammalt kastas här åxå!!Vet inte om det är det sköna vårvädret ute som gör att det känns lite lättare överallt eller om det är att "gammellivet" är bortröjt,skit samma ingen ide att analysera det är som det är o blir bara bättre.På tal om analysera så hade lillebror o jag en diskussition om just att analysera,vi analyserar alldeles för mycket i syskonskaran o det är väl därför vi inte alltid mår så bra,måste vända på varenda sten så fort något gjorts eller sagts,inte bra, inte bra men jävligt intressant!!!!Eftersom jag är väldigt intresserad av människor faller det sej ganska naturligt att fundera på orsak o verkan, det finns inget så intressant o "roligt" som att fundera på varför folk beter sej o säjer som dom gör,prova på det nån gång ni som inte gjort det ,jag lovar ni fastnar.Nåväl,jag har i alla fall ingen aning om varför jag är som jag är,men jag har mina misstankar så välkomna o analysera mej,haha!!!Ha en fin dag där ute o ta hand om varann/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar