Summa sidvisningar

måndag 13 februari 2012

Tröttnat

Jag hade en vision när jag började här att jag skulle skriva några rader varje dag,helt plötsligt blev jag så jävla trött på mej själv!!!Ja precis jag vet att andra kan gå i taket för saker jag gör eller säjer(fast jag låtsas att jag inte vet)men nu tröttnade jag bara på mitt eviga tjat.Efter en veckas "radioskugga" har jag börjat hitta tillbaka till mej själv igen inte fullt ut men en bit,har nästan lagt ner F.B åxå för jag tröttnade lite på alla glada tillrop o hjärtan!Inte så att någon ska ta åt sej för detta gäller enbart mej själv.Hur som helst nu ska jag försöka tråckla ihop mitt liv eller vad det är o skriva några "väl valda ord",haha.jag har väl alltid funkat lite underligt,översocial ena stunden för att i nästa andetag krypa in i lyan o bara vara,kanske därför jag trots allt kan bjussa på mej själv när det gäller.kanske är det så att vårsolen som tittat fram ett par dagar har gjort att livet trots allt är ganska ok.Idag efter jobbet blev det en långpromenad med hundarna,det var gott för både kropp o själ,efter promenaden kröp vi alla tre upp i soffan o somnade som 3 döa strandade sälar,till saken hör att vi alla snarkar i kapp så hela tiden väcker vi varann,men mys på hög nivå är det.I morron är det "kärleksköparnas" dag för er som firar det för oss andra....ta hand om varann VARJE DAG/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar