Summa sidvisningar

lördag 25 februari 2012

Ännu en vecka.

Så har det gått ännu en vecka i lagomlandet Sverige,ja på andra ställen åxå får vi hoppas.det har inte varit den trevligaste veckan i mitt liv,snarare en av dom jobbigaste,men nu börjar livet så sakta återvända,tyvärr så vill min hosta inte ge med sej men när psyket inte mår bra orkar väl inte heller kroppen repa sej!!Elsa sörjer sin vän vill jag lova,hon har inte ätit på 3 dagar o sover oroligt på husse eller matte,vill inte åka bil o är allmänt "down"Idag har vi varit på fotboll,farfar hade lovat barnbarnet att komma o eftersom jag var hemma åkte jag med.Hundratals ungar spelade cup på Arenan o det var livat kan jag lova,tack gode gud att man inte har små barn.Dom som var med som åskådare,ömsom slogs,ömsom grät,käkade godis,slogs lite till o naturligtvis.....emellanåt hejade på sina syskon.Vår unge är väl inte den mest fotbollsinriktade av systrarna,lillasyster är mycke tuffare,men 3 förluster o en vinst gjorde att dagen slutade inte helt i moll.Vi klarade inte av hela dan men ett par matcher o My var nöjd o belåten!!Nu drar snart "riktiga" fotbollssäsongen igång o det ser vi verkligen fram emot i år,äldste sonen som målvaktstränare o en hel hög nya "stjärnor" gör att årets säsong kommer bli mycket spännande,det lär bli lite resor till både Göteborg o andra städer,vilket lag???? Skövde Aik,så klart!!Ha det fint där ute o titta mycke på fotboll,det är bra för både kropp o själ/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar