Summa sidvisningar

fredag 17 februari 2012

Ledig helg

Sitter o funderar på vad den lediga helgen ska ha i sitt sköte,ingenting hoppas jag,håller på att bli vrålförkyld så nu blir det vila av.Jag ska i o för sej ta hand om allt mitt pappersarbete som Gode man,allt ska redovisas 1 mars o som vanligt är jag ute i sista minuten.Jag lever ju åxå efter devisen " gör inte idag vad du kan uppskjuta till morgondagen....eller nästa vecka"!!Som vanligt när jag "inte har nåt att göra" drar hjärnan på för högvarv,varför funkar den aldrig när jag behöver den???!!!Tycker faktisk lite synd om mej själv,det gör jag i o för sej emellanåt,till ingen som helst nytta kan jag meddela,oftast slutar såna tillfällen med att jag bara retar mej ännu mer på någon eller något,tyvärr oftast någon o så blir det "lite fel" i slutändan för jag säjer något som jag inte borde säja,bara tänka.Just nu,emellertid retar jag mej på släkten o vissa av dom närmaste dessutom,inte värt att skriva här för då blir det "hängning i gryningen" men mina kära o nära,tänk till ibland,varför agera och bete er mot andra som ni definitivt inte själva vill bli behandladebara ett gott råd o jag vet att flera av er dessutom läser detta!!!Så är det o som sagt alla kan inte älska alla o sina vänner väljer man men inte resten!!!!!Solen skiner o  i morron tror jag att jag ska dra med den bättre hälften ut o titta på en större husvagn,jo jag vet nu är vi bara två,men men det finns några smådamer som så gärna vill åka på semester med farmor o farfar o dom växer!!!!Tänk på att behandla alla som du själv vill bli behandlad,ta hand om varann/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar