Summa sidvisningar

måndag 4 februari 2013

Jante o Den Svenska avundsjukan!!!



Jag har funderat på en sak o under den gångna helgen blev det riktigt relevant att tänka till.Varför försöker människor som mår dåligt,sänka andra??!!kanske är jag likadan själv,jag kan inte riktigt svara på det heller men en sak vet jag o det är att dom som ligger mej varmast om hjärtat definitivt inte råkar illa ut.Det finns människor till allt säjer man ju o det stämmer verkligen,förmodligen grundar sej allt på avundsjuka o ett riktigt dåligt självförtroende,o sist men inte minst jävligt dåligt omdöme..Bara ytterligare en fundering,jag menar vem gagnar det att vara elak mot människor man egentligen borde måna om.Tyvärr tror jag inte människan i åtanke läser detta,eller åxå gör den det,det har ju dykt upp en o annan överaskning förr!!!!All publicitet är bra o vissa äer för nyfikna för att låta bli att läsa,det kan ju komma fram en o annan smaskighet eller i alla fall en o annan nyhet,som man inte visste o som kan kastas i ansiktet vid nästa möte......Nog om dessa sorgliga individer,nu till något mycket trevligare,jag har fått en ny tvättstuga,min duktige man har fixat till den i helgen o jag har fått både skåp,arbetsytor o framförallt plats för mina ljus!!!!Underbart är ordet,jag är mer än nöjd,äntligen börjar huset likna det hus jag vill ha,ett rum till så vore allt kanon...jo jag vet där går gränsen,önska kan man alltid få göra.Huset i Bovall verkar åxå kunna säljas,det har i alla fall kommit bud o det är ju positivt,det blir lixom lite lättare att lägga undan all skit när man vet att allt är borta,så är det o inga vackra tankar i världen kan ändra på det!!Tyvärr har jag åxå drabbats av hjärtklappning,förmodligen en biverkan på mina nya mediciner,jag har bestämt mej för att ge det lite mer tid,men det är ett riktigt jävla gissel,jag menar vem vill eller kan gå nån längre promenad när hjärtat lever sitt eget liv:idag har det emellertid lugnat ner sej lite,för att det är måndag,möjligt eller åxå är det just en biverkan o dessa brukar ju ge med sej efter ett tag!!Ris o Ros precis som vanligt o jag tänker inte ens nämna musiktävlingen som gick av stapeln i Lördags,dvs det som inte syns finns inte!!!!!!!!!!!!!!!!!ha det fint ta hand om er o inte minst varann,vet ni att avundsjuka är världens äldsta sjukdom,eller var det syfilis??!!Båda är ett gissel,båda gör folk,hjärnskadade,så skit vilken,elaka är dom i alla fall/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar