Summa sidvisningar

lördag 16 februari 2013

Helgmys

Lediga lördagar är bäst o eftersom jag varit sjukskriven ett tag så är varje lördag ledig!!!!!Att vakna veta att man har ett oskrivet blad framför sej o vara ledig är guld.Just lördagar har jag alltid haft svårt för att jobba.Nu börjar jag så smått längta tillbaka till jobbet men jag har verkligen behövt dessa veckor för att komma i fas o komma till ro.Tyvärr så lurar energitjuvarna o diagnosmänniskorna i vassen men att förbise dumma o elaka kommentarer har blivit min nya fredagsunderhållning.Jag fick ett mejl av min ene bror där han kallar mej bitter!!!!!Klart jag är bitter efter allt o det har jag aldrig någonsin förnekat att jag dessutom har mått riktigt dåligt psykiskt har jag heller aldrig förnekat,bara att jobba på med dessa saker o framförallt plocka bort energitjuvarna,så löser sej resten!!!!!!Snart kommer sommaren o då ska jag må bättre än jag gjort på många,många år!!!!!!Jag vill här passa på o tacka alla underbara människor som stöttat mej under tiden jag mått dåligt o framförallt all positiv respons jag fått på bloggen.kanske är det så att för oss 50-talister finns inget forum,inget rum för tyckande o tänkande o jag vet att många i min ålder o situation uppskattar att jag framför min syn på saker som är tabu!!!!!Avundsjuka o missunnsamhet följer med!!Nog om detta idag ska jag ha lite barnbarnsmys,bästa myset tillsammans med hundarna!!!Tar med stortjejerna ut o hälsar på lilltjejen för lite fika o gos.Som sagt bloggen är till för ris o ros den tänker jag fortsätta skriva,som jag sagt förut,jag ansvarar för vad jag säjer inte för hur ni tolkar det!!!!!!Nya tider stundar,våren är på väg,husvagnen ska snart ut ur vinterdvalan,Laxvik bara står(ligger) o väntar,vad kan gå fel??????????Ha det fint där ute ta hand om er,o ingen behöver stå ut med energitjuvarna,dom har bara ett syfte att förgöra o förstöra....Jag vet för jag var på god väg/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar