Summa sidvisningar

fredag 22 februari 2013

Och våren kom.nu


Idag blev dagen som vi tog två promenader utan att känna avsky!!!Måste säja att den senaste månadens promenader för det mesta varit ett tråkigt måste,men idag har vårljuset kommit,visst flera minus men ljuset finns!!!Bosse har travat med hela tiden i bakben på mej o inte en enda gång stannade han för att hämta "kraft"lycklig som en kalv skuttade han med!!!Tyvärr kom det ett litet bakslag på ångesthistorien idag,förmodligen beroende på en del samtal som måste ringas ,men som sagt allt har en ände o förmodligen även detta.På måndag ska jag börja jobba o det ska bli riktigt skönt,bara halvtid i en månad o den här gången tänker jag inte forcera fram nåt,det får ta den tid det tar att läka o den dan kommer det känner jag ,nu har jag ett lite annorlunda utgångsläge än jag haft förut när jag mått pest!!!!!idag är det ju fredag,veckans bästa dag enl många,tänker först o främst på Karin då!!!!!!!!jag har måndag efter jobbhelg som en annan favvo,tycker att den är lite special,kanske för att måndagar inte ses med positiva ögon av dom flesta,då "måste" jag ju gilla den dan,att vakna den där "efterhelgmåndan" o känna att man är LEDIG är faktiskt lika euforiskt som för er helgfirare med fredag som favvo.En fullmatad helg ligger framför mej(oss) i morgon blir det dans med "kusinLena" på Billingehus,dom trevligaste danserna som finns faktiskt,fullt ös medvetslös,hela tiden o på söndag fotbollscup för tjejerna,härligt att fotbollen fortfarande finns så nära i vårt liv,allt från Igelkottcup till Manchester C i nån liga,eller SAIK mot Oddevold i div 1,allt har sin tjusning,älskar man fotboll finns inga "skillnader" .Ha en fin helg o ta hand om er,ingen annan gör det o sparka bort alla energitjuvar livet blir fan så mycket enklare då/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar