Summa sidvisningar

söndag 17 februari 2013

Över 10000

Yes,över 10000 träffar på min blogg o den är skriven av en sur,bitter gammal kärring som aldrig har fått komma till tals.Jag är dessutom ganska säker på att i alla fall 60% läser den för att dom gillar den o resten ger jag fullkomligt fan i!!!!!Underbart är ordet o som jag sagt kan jag reta upp nån är jag evinnerligt tacksam för då har jag nått mitt mål kan jag dessutom roa,eller på annat vis göra så nån blir glad eller får en aha-upplevelse då är det bonus av stora mått!!!Tack alla för att ni följer,peppar o kommenterar.kan väl säja att kommentarerna för det mesta ligger på F.B o gör mej alltid lika glad!!!Bitterkärringen kommer för alltid att leva kvar,var så säkra,men precis som alla andra sinnestillstånd så kommer det inte att dominera o jag vet oftast när jag "ska lägga in".Jag vet av erfarenhet att det inte kommer passera många dagar förrän nästa bitterinslag kommer,var så säkra.Sen är det väl så att ,realist o oändligt ledsen över saker man inte kan rå på,inte är samma sak som bitter,bitter blir man av gamla outredda saker som legat länge o grott,det andra är oftast ett tyckande i stundens hetta.Jag är ingen psykolog o kan inte med "fina" ord förklara skillnaden men det har vi så många andra som kan så ordet är fritt!!!!Vill tillägga att det är det för övrigt alltid o ju mer ni tycker desto bättre blir jag!!!!Helgen har varit relativt lugn o idag har vi skidat hela dagen,i soffan alltså,så underbart att inte göra nåt.Bortsett från hundpromenader då naturligtvis,tyvärr har jag,kanske av för mycket vilande,fått ryggskott,eller i alla fall ryggont,inget vidare nu när själen mår bra,men som nån sa,summan av plågorna är konstant,eller var det lasterna!!!Bosse o Elsa leker för fullt o har till o med börjat sova ihop o det gör mej extra glad,det har faktiskt varit ett jätteproblem att inte våga lämna dom en minut,inte för jag tror hon skulle göra honom nåt men helt 100 kan man aldrig vara!!!!Lev lugnt där ute o tänk på att  ta hand om dina nära o kära,du vet aldrig vad som "gömmer" sej innanför en människas tuffa yttre!!!!!Puss på er o tack för att ni finns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar