Summa sidvisningar

onsdag 11 april 2012

Facebook

Satt i morse som vanligt o kollade igenom "mitt" fb o konstaterade,va fan sysslar vuxna människor med??!!Jag har sagt det förut o säjer det igen,ena stunden hjärtan o sen bakom ryggen,skitsnack,eller åxå vänder man ut o in på sitt liv,säjer inte att jag är sämre,gör precis likadant,nej dax o skaffa ett liv!!!!!!Jag tänker fortsätta med min blogg när jag känner för det men eftersom jag har lite svårt "att hålla igen" till vissas glädje o andras förtret så blir det även här lite mer sparsamt,eller nej inte så att jag inte kommer prata direkt ur hjärtat men jag ska "försöka" hålla igen en smula.Som nui märker så skriver jag försöka o det är inte samma sak som skall,bara så ni vet.Jag har för närvarande fruktansvärd värk i min vänstersida o knaprar piller av alla de slag detta gör åxå att jag blir lite "down" o inte riktigt orkar vara på tå.Kommer igen en annan dag när jag hittat nåt lämpligt "offer" men just nu känns det som varje dag är en pina.Ha det gött o det blir bättre det vet jag åxå bara att det inte känns så idag/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar