Summa sidvisningar

lördag 21 april 2012

Gubbar över 50

Nu är jag så jävla trött på alla gubbar över 50,dvs dom som tror dom äger vägen!!!!!Alla klagar på kärringar o ungdomar men dom absolut värsta bilförrna är ta mej fan gubbarna,blinkar inte,bländar inte av,tror dom är "king of the road",varför blinka....folk fattar väl att man ska svänga,eller kör den med starkt ljus då ska jag fan ösa på!!!Parkeringar ska vi inte prata om,döna rätt in o hoppas inget eller ingen står i vägen o gör det så får den eller det skylla sej själv!!!!Hallå försöker ni hävda er på vägen,får ni inget gehör hemma eller vad är det frågan om.Arroganta o tror ni vet o kan allt,nej fy för den lede vad vidriga ni är.dax o växa upp,ärligt så tror jag det är så att de tror de vet o kan allt...eller,jag tror detta tills motsatsen bevisats!!!!!!Bara en grej som slog mej idag efter att ha varit inne i stan o "kollat av" lite bilförare,hoppas för er skull att jag har fel!!!Barnbarnen sitter bredvid mej när jag skriver o konstaterar kallt att det finns en gubbe som inte beter sej så här o det är deras morfar Anders,så nu har en man fått upprättelse!!Idag är det hemmapremiär i fotbolls-ettan o jag har tom tagit semester för detta evenemang,tyvärr så lär det bli kallt där på läktaren på I.P gäller att ladda med långkallingar o vantar,bara hoppas killar spelar så man blir varm i hela kroppen.Ha det fint där ute o ta hand om varann/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar