Summa sidvisningar

torsdag 5 april 2012

Påsk



Nu närmar sej påskhelgen,eller den har redan börjat!!!!Ska inte gnälla så mycke idag....men, alla påsksmällaridioter,varför börjar man smälla 3 dagar innan påskafton o föräldrar varför i helvete ger ni era ungar påsksmällare så långt i förväg???Jag gillar inte dessa helt onödiga saker framförallt för att hundarna blir tokrädda,men om man nu smäller måttligt på påskafton så är det ok.jag tyckte själv som yngre att det var skitkul men som sagt vi fick inte skjuta förrän påskafton,punkt,slut!!!!O för alla djur skull,har faktiskt klarat oss bra från rädda hundar tills vi fick lilla fröken Elsa,hon är milt sagt skiträdd.En annan sak med påsken jag avskyr alla ungar som springer omkring o tigger godis,samma sak där hundarna blir superstressade när det knackar på dörrn stup i kvarten,bara jobbigt.Föräldrar ni kan väl lära era ungar att finns det hund så behöver man inte hänga på ringklockan i fem minuter eller tokknacka i 10 vi öppnar inte !!!!!!Nu låter jag verkligen som en gammal satkärring o enl vissa är jag det åxå,så lika bra att leva upp till det!!!!!Påsken ska vi fira här hemma i lugn o ro,dvs jag jobbar hela helgen o Jörgen o Elsa kan njuta av friden,det är det vi i detta hus kallar helgfrid!!!!!Ha det fint där ute,ha en alldeles underbar påskhelg drick ett par toddys o ta hand om varann,det är ingen annan som gör det åt er/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar