Summa sidvisningar

torsdag 19 februari 2015

Tordag mitt i veckan

Herregud vad fort tiden går,jag har varit sjuk några dagar o har ingen koll på veckodag eller hade inte det när jag vaknade i morse,tog en stund innan jag fattade att det var/är torsdag,näst sista dan innan helg.Nu räknar jag inte veckan som vanligt folk som jobbar må-fre o sen är lediga på helgen,eftersom denna torsdag är ledig före jobbhelg så blir det min lördag ja ni fattar inte konstigt att man är lite vilse eller mer vilse än vanligt!!

Idag har jag fått tummen ur o satt mej med "godmanspapperen",passar ypperligt en dag med hostattacker o skitmående,det kan lixom inte bli värre.Hade en gång en väninna som tvättade håret på sin dotter när hon var ledsen,då slapp hon gråta 2 ggr den dagen,ungefär så är det dan har gått åt helvete då kan jag lika gärna göra skitjobbet!!tyvärr tycker Bosse att jag är dötrist o biter mej i tårna hele tiden,när ska den grabben bli vuxen??

Måste tycka lite åxå eller tycka illa om,två saker har jag retat mej på idag,dels killen/tjejen som enl media var full o drogpåverkad på ett gruppboende.läser alla insändare o tyckanden,har vi inte lärt oss ngt om hur media förstorar,förvanskar,förskönar,förfular,vem ä vi som kan sitta på vår kammare o spotta o fräsa om detta!!!!Visst har det hänt är det skit,absolut men lite mer kött på benen tack,det är så lätt att döma utan att ha hela historien framför sej o dom som gapar mest är inte alltid dom bästa kollegorna själva,bara en liten tanke innan vi spottar på nån som ligger!!!En annan stor grej idag eller egentligen ännu större,dessa människor som söker sej till ej rumsrena rörelser som ISIS hur tänkte dom eller snarare hur tänkte dom inte,all människor är värda respekt o kärlek även icke muslimer o andra o hur tänkte Sveriges regering,fixa jobb,rehabilitera,hallå ta hand om vår ungdomar här hemma,infödda eller utlandsfödda som inget hellre vill än att göra rätt för sej o där fick SD genast 100000 nya medlemmar,säjer bara ensak....IDIOTER!!
Sådär nu har jag spottat lite åxå,ett par ord på vägen så tar ni hand om er....PUSS





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar