Summa sidvisningar

lördag 21 februari 2015

Ta tag i livet

Att det ska vara så jäkla svårt att ta tag i livet,jag menar verkligen ta tag i det.vaknar med den känslan i magen,känslan av att dra täcket over huvet o bara försvinna.Efter en sjukvecka som def är på bättringsvägen så kommer nästa "smäll" vill bara inte idag,har ingen lust,ingen ork.Blir så oändligt trött på att efter varje fysisk sjukdom så ballar psyket ur,kroppen reparerar det fysiska men "summan av lidandet är konstant",jupp så är det att vara människa i denna kropp!!!

Slutklagat,nu ska vi åka på fotboll,barnbarnen spelar cup o det brukar vara balsam för själen,lite annat att fokusera på,kanske ett o annat trevligt möte om inte så får jag träffa barnen i alla fall o det räcker gott!!Tänk att innan vi fick barnbarn sa jag alltid att ungarna får mormor ta hand om så tar jag barnbarnshundarna nu fattar jag inte vad jag gjorde före den 16 mars 2002,då första underbaringen såg dagens ljus!!Livets efterrätt så någon,livets alla måltider säjer jag!!!!

Vet ni idag när vi tog hundpromenaden så kvittrade fåglarna så härligt,våren är definitivt på väg o bara det borde vara en källa till välmående,se där medan jag skriver så händer det saker i skallen,positivt vill jag påstå.Vill på detta sätt önska allaen fin lördag o hoppas ni åxå hör fågelkvitter!!!Ta hand om er o varann för inte nån annan gör det o bjud lite på er själva,ni är bra som ni är o att jaga prylar o status är bara att lägga kraft på ovesäntligheter!!!!Puss tills vi ses/hörs som sagt bjussa på er det ska jag göra!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar