Summa sidvisningar

söndag 15 februari 2015

SÖNDAG!!!!!

Söndagmorgon,ledig helg en av dom bättre dagarna i veckan men den klart bästa dagen på veckan är måndag efter jobbhelg,då är man på ngt vis klar o det ligger bara en dag där o väntar!!!!!Jag har berättat förut om mitt behov av "göraingetdagar" dom där guldkornen då det inte finns några förpliktelser inga måsten,dagarna då jag gör precis det JAG vill,dagarna då jag skulle jobbat men tar ledigt för jag behöver vila hjärnan,visst är det så att för att överleva i dagen kravfyllda samhälle så behöver man finna sina guldkorn!!!!!

På tal om krav så måste jag sätta mej idag o fixa godmansredovisningen,jo jag vet,samma varje år,varför har jag inte förberett lite under året,varför allt sista dagarna,svaret är givet,jag har ingen självdiciplin,absolut ingen alls,den försvann som en avlöning den dag jag fick börja disponera min tid själv,dvs samma dag mitt sista barn lämnade hemmet,förmodligen tog han med den o gömde den i en källare nånstans,o nej jag tänker inte leta,jobbigt att inte ha den men än skönare att slippa,jag älskar att leva i ett "kravlöst samhälle" så länge det inte drabbar ngn annan,bara lite onödig info!!!!!

Hur gick det igår på husletardagen.......Nja så där kan jag säja,ett hus är inte aktuellt o det andra är fn......inte aktuellt!!!!!Det sista hade fått "ett litet problem",avloppet var inte helt ok o det kan bli en dyr historia om man inte ser upp,dock skulle vi få besked i veckan,huset i sej var annars helt ok,lagom stort(pyttelitet) härlig tomt(träd,mossa o lingon) bra som sommarstuga o hundvänligt framförallt,vilket är viktigast så vi håller tummarna!!!!En sak till,inte en granne så långt ögat når......

Nu ska jag ta tag i mitt liv så ha en fin söndag o puss i pannanEller kanske göra det jag är allra bäst på......inte ett skit!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar