Summa sidvisningar

onsdag 11 februari 2015

Mycke på Gång!!!!

Idag har jag gjort något jag velat länge men inte vågat,jag har varit hos ett medium,jo ni läste rätt,jag fegisen tog äntligen tag i mitt "inre"utan att gå in på några detaljer(där går gränsen som jag trots allt har)så var det mycket givande.Jag fick faktiskt veta lite saker som jag funderat en hel del på,jag fick vägledning o framförallt fick jag en stor spark i arslet.När man är osäker,grubblande o lite nyfiken är detta något jag kan rekommendera.Inga stora grejer,inga spöken i rummet men som sagt givande,spännande o en stund för eftertanke.

I mogon ska jag göra en annan sak jag inte gjort på väldigt länge,jag ska ha en heldag(nästan) med tre av mina sessor,vi ska göra stan,gå på bio o sist o viktigast vi ska dra en repa till Maccedonalds,lillalillasyster får vänta nåt år hon är lite för liten för tjejdag på stan,vet inte vem som väntar mest men tror det är jag.......,tänk att vara så välsignad med tre söner o nu fyra små sessor,eller ja den stora blir tonåring om en månad men likt förbaskat är dom min efterrätt!!!!

Som vanligt så planerar jag långt i förväg  i helgen ska vi åka till Halmstad o titta på ett litet hus,är väldigt förväntansfull o som alltid när det är nya grejer på gång helt uppslukad av detta projekt,möbleringen är klar,gardiner uppsatta o kaffebryggarn står på i köket,mao den "eftertänksamma" kärringen har redan bestämt sej,vem kallar mej impulsiv???För att försvara mitt eget påhopp så har vi faktiskt klurat på detta i flera månader o jag har inte vågat bestämma mej,vet ju hur det gått med husbil,husvagn osv,men nu mina vänner har jag skärpt till mej.......NOT!!!!!!med saltvatten i ådrorna vore det underbart o vi har tittat på hus runt varenda sjö i södra Sverige men det funkar inte,husen må vara billigare,finare,ligga bättre Whatever,det finns inte saltvatten i närheten o då kvittar det.Visst det går att bada i Vänern o Vättern om man måste svalka sej men inte sjutton njuter man,nä,salt,tång,maneter o krabbor ska det vara,då mår kropp o själ som bäst!!!

Ta hand om er o som vanligt puss o ett litet ord på vägen.....eller två
Bildresultat för små ord på vägen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar