Summa sidvisningar

söndag 2 september 2012

Summera veckan



Det är söndag kväll o ännu ett veckoslut o en vecka har dragit förbi!!!!Helgen har "bjudit" på det mesta,ändå har vi inte gjort ett dugg.Fredagkvällen kom Tobbe me familj hem så morsan fick bistå med lite mat på kvällskvisten,bistå var inte rätt ord för jag bjöd in dom o bara att få krama om flickorna efter en vecka var veckans höjdare,fick dessutom en jättefin present,ett öga,i en rem,som skyddar o bringar lycka.Mys första replik när hon kom innanför dörren var "farmor jag har längtat efter dej,vi som ses nästan varje dag har inte setts på en vecka,det känns jättekonstigt",kärlek när den är som allra störst o allra bäst!!!Igår kväll blev Jörgen inringd till sin mor som blivit sämre så lördagskvällen spenderade han där o idag har lixom luften gått ur.Jag hade föresatsen att sticka tröja i helgen men av det blev inget,lusten finns inte,jag kommer inte till ro med något,känns som det ligger nåt obehag o lurar bakom knuten!!!!!Kanske är det bara inbillning men min intuition brukar vara ganska stark så nån form av "urladdning" kommer förmodligen nåt litet telefonsamtal eller dylikt som jag kan klara mej utan.jag har märkt att ju äldre jag blir desto känsligare blir jag för toner,nyanser,outalade meningar m.m.Känner direkt när allt inte står rätt till o nu är nåt på G.Veckan som ligger framför blir första veckan som jobbet drar igång "på allvar" dvs jag jobbar nästan varje dag.bara min inre oro lägger sej ska nog jobbet klaras av,kanske är det bara höstdeppen som kommer tidigt!!!Varför kan jag inte som "vanligt" folk bara vara nöjd när allt funkar o ta problemen när dom kommer,men icke,lika bra att oroa sej för det som kanske kommer då kan det bara bli bättre,herregud vilken livsfilosofi o så undrar doktorn varför jag har högt blodtryck!!!!!!Jaja det blir en dag imorgon åxå vare sej vi vill eller inte så ta hand om er o var snälla mot varann/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar