Summa sidvisningar

tisdag 11 september 2012

Eftersmak


Jag har alltid varit allergisk mot skitsnack!!!!Inte det att jag är perfekt på något vis,absolut inte,jag tycker åxå illa om människor eller framförallt deras konstiga ageranden.men att sätta i system att skitsnacka o tom mobba människor där har min gräns passerats fär länge sen,Jag vet att jag är en människa som tycker mycke o som det tycks mycket om,ibland lite väl mycke från alla håll.Visst jag är väl inte "helt normal" i alla mina ageranden,jag har ju min "hittade diagnos"men att snacka skit ena stunden o sen smila i nästa,ugh jag mår illa!!!!Ville bara förtydliga lite eftersom det framkommit vissa uttalanden om mej som person.Absolut,tyck va fan ni vill men le inte mot mej när vi möts!!!!!!!Skitsnack kommer alltid fram,oavsett om det är i vängruppen,inom familjen eller i arbetsgruppen,bara så ni vet.Som sagt jag är "lite konstig" men tror nog jag kan se alla i ögonen utan att skämmas!!!!Det om det...igår brann våran diskmaskin upp o jag fick ett "fint litet brev" från min bror,två flugor på smällen eller vad man ska kalla det inget av dom var roliga o jävligt dyrt blev det åxå,tur man är högavlönad!!!!!måste bara få fråga en sak,ni från framförallt Ryssland o Usa som läser min blogg,vore så himla kul om ni bara hörde av er lite!!!!!!!vill ju gärna veta vem ni är.För övrigt är väl allt som vanligt,jag har faktiskt gått med mina stavar två dagar i rad nu o tom svettats lite,det kallar jag "ta tag i sitt liv";))Ha en fin dag o skippa skitsnacket det finns ändå bara förlorare där!!!!!/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar