Summa sidvisningar

lördag 22 september 2012

Ja jisses







Måste bara börja med att klappa mej på axeln,nej jag slår mej på bröstet förresten,6000 inlogg på bloggen fan va bra!!!!Jag vet,får alltid reda på ,på ett eller annat sätt....att vissa sitter på sina ibland breda arslen o tycker jag är dum,vidrig,barnslig,elak,för mycke,what ever,till er...fuck you,jag älskar att tycka illa om er o drar nog ytterligare ett varv på stupstocken*ASG*Till er andra som ser nyanserna o förstår när det är skämt eller när jag är sarkastisk,älskar er!!!!Så nu var det sagt,o dags att återgå till verkligheten!!!!!Jobbarhelg innebär att det sociala livet ligger helt nere,det gör det oftast ledig helg åxå men lite kan jag allt umgås då.Jag har sagt det förut,men mitt o även Jörgens jobb innebär mycket o många kontakter med ibland ganska obstinata människor så ledigheten o dess tystnad är en lisa för själen.Bägge tycker det är ganska skönt o bara va har inte nån större lust att "gå på kalas" eller ännu värre bjudningar.Ligger lixom inte för ngn av oss,o ibland vore man tacksam om folk bara köpte det,vi tackar inte nej för att vi tycker illa om människor utan för att hjärnan behöver lugn o ro.När jag skriver detta,tänker jag till,jajjemän,så illa kan det va ibland,o konstaterar att enl min "bibel" så blir jag ledsen o upprörd när folk väljer bort mej,ligger långt tillbaka i barndom,så grejen är,bjud gärna,men låt mej tacka nej!!!!!Jag blir faktiskt uppriktigt ledsen när folk verkligen väljer bort mej,utan anledning,det är nog en av de saker jag verkligen hatar.,eller hatar är fel ord,det gör mej så oändligt ledsen!!!!Det har hänt vid ett fåtal tillfällen att människor man tror man känner o tror sej tycka om helt plötsligt blir annorlunda o svåra att nå trots att verkligen inget hänt,såna saker gör mej orolig o jag tar alltid på mej skulden trots att det inte är mitt fel.Sån ä jag !!!!!Annars så flyter livet på o imorron natt ska jag ha mina barnbarn här,lyckan i livet!!!Ha det fint o ha en fin helg,välj inte bort nån utan anledning/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar