Summa sidvisningar

torsdag 24 januari 2013

Kallt

Herregud,idag är det kallt!!!!!!nej jag vet att ni vet men antar att vi är fler som önskar vi vore björn!!!tänk att äta oavbrutet i flera veckor för att dra sej tillbaka i flera månader för att sova,ljuva,ljuva tanke.man pratar om människor som är födda i fel kropp,jag är född i fel allt möjligt,men fel kropp definitivt,kan man göra en operation!!!!Hur svårt kan det vara,jag kan fortsätta att vara kvinna,eller hona heter det väl,o sen operera mej till björn,det vore det ultimata.Läste om nån forskare som med hjälp av DNA från en neandertalare ville komma i kontakt med en kvinna som skulle föda ett neandertalarbarn.....hallå världen här finns en kvinna som inte kan bli björn,eller,men som kan tänkas föda en så nästa generation blir som jag vill bli!!!!Hör talas om föräldrar som hela tiden bejakar sina drömmar genom barnen,om inte jag kunde bli berömd ska mitt barn bli,om inte jag kunde bli björn ska mitt barn bli,så de så!!!!Forskningen går framåt så vem vet om 1000 år!!!!tänk er en stor,stor björn som alla är rädda för,bara de får igång hjärtat!!!!!!!jaja drömma kan man ju alltid,en till som fryser är lille Bosse,han lyfter på ett ben nu när han kissar,tror inte att det har nån annan förklaring än att det är kallt,helst ska man stå på ett ben o kissa o det ska gå fort,väldigt fort,han springer ut genom dörrn o kissar samtidigt som han nuddar marken,underbara lilla knyte.Idag är en bra dag på många sätt,men jag har lämnat hundarna ensamma en timma o båda levde när jag kom hem,det låter lite konstigt o grymt,men Elsar LEKER med lillen,hon verkligen leker,underbara Elsa som behövde lite tid o vägledning men nu är hon framme!!!.nu har jag varit sjukskriven i två veckor av mina första fyra o jag måste erkänna att livet så sakta börjar återvända,först nu fattar jag hur trött,frustrerad o nere jag verkligen var o först nu kan jag förhoppningsvis ta tag i mitt inre kaos.Jag blir fortfarande oändligt trött av möten,möten med människor överhuvedtaget,men jag kan ju vila efter,det får ta den tid det tar o det får kosta vad det kosta bör.Jag tänker kanske inte så mycket kosta pengar utan snarare kosta människor,jag tänker inte gå in i diskutioner o möten med människor som bara suger,jag tänker inte tänka på andra före mej själv,nu om aldrig har jag chansen att fundera,sortera o göra mina grejer!!!!Igår hade jag några underbara timmar med Ida o Saga,så oändligt viktiga timmar o jag kände nog för första gången att Saga åxå kan bli den där ungen som farmor kommer att älska att vara med,första gången som hon släppte in mej o det kändes så bra.Jag är ju van vid mina andra tjejer som hela tiden funnits i mitt liv varje dag o som varit såååå oändligt viktiga för mej o mitt välbefinnande,o jag måste medge att det känts lite konstigt att Saga funnits lite vid sidan av,naturligtvis mycket pga att hon inte bor i samma närhet som dom andra,o jag inte haft samma möjlighet att bara droppa in o säja hej o pussas lite när jag behövt.Någon tyckte att jag bryr mej för mycket om mina barnbarn men det är ett nödvändigt bryande,för att jag ska må bra,jag mår verkligen som allra bäst när ungar o hundar är runt mej.Kanske nån form av egotripp,nån behöver mej....och bjur på den då!!!Just nu mår jag som sagt bättre än på flera månader o jag är så tacksam för mina tre prinsessor o för att jag tillåts vara en stor del av deras liv,ryser vid blotta tanken på om dom inte funnits så nära o tack mina stora töser,som låter mej hållas!!!Ha det fint där ute o ta hand om varann ingen gör det åt er o ni ska veta att vänner väljer man................./Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar