Summa sidvisningar

måndag 14 januari 2013

Bosse Jönsson

Tjenare,nån efterlyste ett par ord från mej o det ska vi väl fixa.Bosse-Ingolf heter jag o är familjen Jönssons nytillskott,eller som matte säjer.årets julklapp till Elsa.Som tur är ,är jag lyckligt ovetande om detta med julklapp o hur "väl" det mottogs,dvs hon ratade mej fullständigt.Både husse o matte hade trott att Elsa ville ha en kompis,lillebror,eller bara nån o gosa med,men ack så dom bedrog sej,hela hon visar sin avsky så fort jag kommer skuttande,hon vänder demonstrativt på huvet eller bara går o då menar jag går,rakt över mej som om jag inte finns.Hur som helst,lika glad för det är jag o gladast är nog räven!!!!!!Matte älskar mej,husse älskar mej,Anna i grannhuset älskar mej o alla bara skriiiiiker när jag kommer tultande så Elsas antikärlek biter inte.Hon lär sej o min charm kommer att övertyga henne om att jag trots allt var årets julklapp!!!jag är alltså en mops,en svart liten mops,som växer så det knakar,matte säjer att jag är fyrkantig o det ligger lite i de,allt som går att äta ä ju gott!!!Just nu är livet fullt av äventyr,jag har utforskat varje vrå i huset o hittat massor med ställen att bajsa på,dessutom lyckas jag emellanåt försvinna,dom har nog på 2,5 vecka tappat bort mej ett antal ggr.matte är nämligen enormt slarvig(ja inte så att hon TAPPAR mej)men hon har en förmåga att släppa kläder lite där hon står,och.....matte har många svarta kläder,och....dom luktar verkligen matte så jag älskar dom o råkar emellanåt somna.Alltså liten svart hund på ett par svarta byxor....just de syns ej!!!!!Lite kul är det allt,matte lockar hysteriskt,letar o vänder på nästan allt o så sover jag lyckligt ovetande om traumat som nyss hände,härliga tider!!!!!Som sagt,glad lycklig,mjuk o alldeles underbar det är Bosse Jönsson det o Elsa kommer snart på det,under tiden kan jag pussas o kramas med resten av världen,sover gör jag mellan husse o matte o där har vi nog en stor del av Elsas antibossegen,bara jag i sängen o inte hon.lite fördelar ska man ha så länge man ä bäbis o bäbis ska jag vara länge,länge,jag fullkomligt älskar mitt liv.Ha det gött där ute o pussas på det ska jag/Blötpuss,Bosse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar