Summa sidvisningar

måndag 3 december 2012

Nästan religös!!!






Herre Jisses,jag har varit i missionskyrkan....o jag gillade det!!!!!!Idag var det i o för sej en speciell kväll för Maia,mittimellan barnbarnet hade julavslutning med sin kör,men vilket otroligt ös.Jörgen sa i bilen hem att han en stund blivit orolig...jag rockade lös järnet i kyrkan,men gud vilka låtar,inte psalmer direkt.Fullt ös-medvetslös,var signumet o jag tro den mest okyrklige blev helt betagen.Åtminstone blev jag det o på onsdag är det dax igen då är det Lucia o My ska vara lucia,tyvärr jobbar jag men med dagens sånger ekande i öronen måste jag försöka få ledigt!!!!!Tänk att lite rytmisk musik kan väcka den mest inbitne antikyrkkärring.Förmodligen är jag väldigt påverkbar så nästa gång går jag förmodligen i gång på Maranata eller nåt annat kryptisk religöst samfund...bara det svänger!!!!Skit samma musik är härligt hur eller var det utövas o framförallt när ungar rockar loss o verkligen tar i för kung o fosterland...mera sånt!!Vad har hänt annars sen sist,jo på lördag ska vi iväg på en liten tripp till Värnamo o kolla valpar,vi har ju fått tillökning i familjen,tjejerna har fått en lite chivava i förskottsjulklapp o då kan vi lika gärna skaffa valp åxå så blir dom jämngamla o kompisar,inte en chivava dock utan en lite mopskille som ska få heta Bosse,har alltid hört att S ska finnas i hundnamn,då lyssnar dom,o Bosse blir ypperligt eller kanske Sigge vi får se hur han ser ut o vilket namn som skulle kunna passa.,världsligt problem!!Idag har jag dessutom ringt mäklare ang föräldrahemmet,det händer inte mycke där,vet faktiskt inte varför ingen tar tag i saker,det börjar bli lite irriterande,detlovas runt men utförs tunt kan man snällt säja.Enorma reaktioner blev det åxå inte en jävel(nästan) har hört av sej,hur svårt kan det vara,jag lovade att inte bli förbannad o tänka positivt men varför bröderna agerar som dom gör är en gåta,att hela tiden skjuta saker framför sej o låta andra göra det åt en ger inga bra vibbar o främjar definitivt inte bra relationer,samma där mycke snack o lite verkstad.Som sagt främjar inga bra relationer!!!!Nu har ialla fall vintern kommit o 1:a advent har passerat,det eldas för fullt i spisen o värmljusen har en strykande åtgång,härliga tider,jag älskar levande ljus så varje kväll brinner det för fullt i varenda lykta o stake.ha det nu fint där ute ta hand om varann o framförallt er själva,ingen gör det åt er/Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar