Summa sidvisningar

söndag 30 december 2012

Mot 2013




Vi diskuterade härom dagen varför tiden går så in i Norden fort när man blir äldre,bosses uppfödare hade en bra teori,lite vetenskaplig åxå förmodligen,när det händer saker i ens liv så har vi ofta varit med om det förut o vet vad som ska hända,alltså behöver inte hjärnan registrera allt o lagra,det finns redan,alltså hoppar hjärnan över o då har vi tjänat in en timme eller vad det kan va.....hänger ni med????Det var glasklart tycker jag o jag är inte skarpaste kniven i lådan!!!!!!!!Nu har i alla fall 2012 snart runnit förbi o jävlar vad fort det gått,ändå har det hänt saker som ALDRIG hänt förut,men ok det mesta har hänt 1000 tals ggr så det jämnar väl ut sej.Vi har förlorat 2 familjemedlemmar o fått två nya(ja dom nya är hundar,men dock familjemedlemmar!!!!)Nu vet alla som känner mej att jag värnar minst lika mycket om hundarna som om människorna så för mej var det ingen skam att säja så,tror dessutom att både mamma o svärmor förstår detta,dom om nån kände mej!!!!!Så välkomna i familjen Edward o Bosse vi kommer att älska o värna lika mycket om er som vi gör om våra barn!!!!!I morgon är sista dan på detta året o den största dagen för fritt ljugande,förnekande o andra mindre goda aktiviteter!!!Vi kommer att lova all möjlig jävla smörja som vi glömt efetr ett par dar eller så kommer ångesten som ett brev på posten(nej inte det,ett brev i datorn får det bli)vi kan inte leva upp till våra löften om ett bättre liv,för det handlar oftast nyårslöftena om!!!!Äta mindre,mat,godis,träna mer,sluta dricka sprit,sluta röka,ja ni vet själva!!!I mitt sextiåriga liv har jag förnekat mina löften vid nyår 57 ggr typ.Herregud,ett gott råd,skit i löftena för 90 % funkar det ändå inte!!!Ha ett fint nyår hursom med eller utan löften(helst utan om jag får bestämma!!!!) o en sak kan ni lova....att bli snällare mot varann för såååå enormt många elaka människor det går där ute!!!!Någon sa att "det är inte dom onormala människorna som skrämmer mej,det är dom normala,dom som inte reagerar!!"Det finns många snälla åxå(alla min vänner) men vi kan alla tänka på det.Gott Nytt År o Pussar från mej till er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar